کتاب بازاندیشی بازاریابی (بنگاه بازار - یابی پایدار در آسیا)

بازاندیشی بازاریابی (بنگاه بازار - یابی پایدار در آسیا) | فروشگاه اینترنتی کتاب روزآهنگ
بازاندیشی بازاریابی عنوان کتابی است از فیلیپ کاتلر با ترجمه‌ی پرویز احمدی که در 307 صفحه و توسط انتشارات نشر نی در سال 1392 به چاپ رسیده است. این کتاب ترجمه‌ای است از Rethinking marketing: sustainable market-ing enterprise in Asia: text and cases، 2003.موضوع این کتاب بازاریابی است. از فیلیپ کاتلر، کتاب‌های 10 اشتباه نابخشودنی در بازاریابی (نشانه ها و راه حل ها)(دایره)، اصول بازاریابی -جلد2(آیلار)، مدیریت استراتژیک بازاریابی(بازاریابی)، مسیر خود را به سوی رشد بازاریابی کنید (هشت مسیر موفقیت)(موسسه کتاب مهربان نشر)، مدیریت بازاریابی(بهمن برنا)، اصول و مبانی مدیریت بازاریابی(مبلغان)، نسخه ی سوم بازاریابی (از محصول به مشتریان و به روح انسانی) [راه کارهای تبلیغات و بازاریابی/46](سیته)، جوهر مدیریت استراتژیک (آنچه مدیران برای بقا در کسب وکار باید بدانند) [پیام مدیریت/2](کتاب کوله پشتی)، مدیریت بازاریابی -جلد1(نص)، نیز در بازار کتاب موجود می‎باشد.

No comments:

Post a Comment